Як доставляється замовлення?
Ви маєте можливість обрати один з трьох способів доставки товару:
Спосіб доставки | Вартість | Термін доставки | Оплата | Область доставки | Відстеження |
1. Поштою | Безкоштовно | 3 дні по Києву, 4-7 днів по Україні |
Післяплатою | Вся Україна | так |
2. Кур'єром | Безкоштовно | 2 дні | Готівкою кур'єру | Тільки Київ | немає |
3. Кур'єрськими компаніями Гюнсел, Автолюкс, Нова Пошта | Безкоштовно за умови 100% передоплати за товар. | 1-2 дня | 1) Поповнення пластикової карти Дельта Банку 2) Оплата через WebMoney | Вся Україна | немає |
- 1. Доставка УкрПоштою, бандероллю в будь-яку точку України, оплата здійснюється післяплатою (при отриманні на пошті).
- 2. Доставка Кур'єром осуществлется тільки для жителів Києва, оплата кур'єру готівкою при отриманні.
- 3. Доставка кур'єрськими компаніями Автолюкс, Гюнсел, Нова Пошта здійснюється тільки після 100% передоплати, яку можна здійснити або картою Дельтабанку або переказом через Webmoney.
- Якщо Ви вибрали доставку Укрпоштою, в цей або наступний день вам передзвонить наш консультант для підтвердження замовлення.
- Вашому замовленню буде присвоєно індіфікатор який ви зможете знайти в своєму акаунті. За допомогою індіфікатор на сайті Укрпошти ви зможете відстежувати своє замовлення.
- Замовлення йде 4-7 днів в залежності від вашого регіону. Після того як ваше замовлення прийде в поштове відділення, вам в поштову скриньку прийде повідомлення.
- Заповніть повідомлення і з паспортом відправляйтеся на пошту, оплатіть квитанцію (сума замовлення + комісія за поштові послуги). Якщо протягом тижня повідомлення не надійде, зайдіть у ваше поштове відділення з паспортом і дізнайтеся чи немає посилки на ваше ім'я.
- Якщо ви не хочете щоб повідомлення приходило на вашу поштову скриньку, ви можете в замовленні заповнити тільки місто і індекс, без адреси і вказати в коментарі що вам потрібно відправити замовлення до запитання.
Конфіденційна доставка
Всі препарати висилаються вам у непрозорому паперовому конверті без напису про вміст, з повітряною вставкою (для збереження таблеток). Співробітники пошти не зможуть дізнатися, що знаходиться в посилці.
Кур'єр також не інформований про те що знаходиться в конверті, тому виниклі питання і побажання адресуйте службі підтримки через форму зворотного зв'язку на сайті - кур'єр не буде відповідати на ваші питання.
Як здійснюється доставка Укрпоштою?
До 500 грн. | 4% |
Понад 500 грн. до 1000 грн. | 2% |
Понад 1000 грн. | 1,2% |
Мінімальна плата | 10 грн. |
Як мені отримати посилку на Укрпошті?
Оплата замовлення здійснюється післяплатою, при отриманні на пошті. Бандероль приходить в поштове відділення, індекс якого ви вказали.
Після того як посилка прийшла, вам на поштову скриньку відправляють повідомлення. Ви заповнюєте свої дані на бланку, приходьте з паспортом на пошту, оплачуєте квитанцію (сума вашого замовлення плюс 4% від загальної суми за поштові послуги) і забираєте посилку.
Увага: Зберігання посилки понад 5 робочих днів після надходження відправлення обійдеться вам в 3,10 грн за кожен день, але не більше 15,50 грн (без ПДВ) за весь термін зберігання, день видачі посилки не враховується. Іншими словами, зберігання на пошті протягом 30 днів обійдеться одержувачу в 18,60 грн. Поштові відправлення зберігаються на пошті протягом 30 днів.
Якщо ви не хочете щоб повідомлення приходило на вашу поштову скриньку. Ви можете не вказувати свою домашню адресу, а вказати лише місто, ПІБ та Індекс поштового відділення. Тоді ми відправимо ваше замовлення "до запитання".
Як довго триває замовлення?
Доставка посилок через Укрпошту займає: 3 дні по Києву і 5-7 днів по Україні.
Доставка по Києву здійснюється міської курьерсой службою і відбувається на наступний день після замовлення. Ви розраховуєтесь з кур'єром готівкою. Кур'єрська доставка по м. Києву працює щодня з 9:00 до 18:00, крім суботи та неділі.
Доставка посилок через компанії Гюнсел, Автолюкс і Нова Пошта займає 1-2 дні.
Що робити якщо я помилився при введенні адреси?
Якщо ви неправильно ввели адресу або інші дані, терміново напишіть в техпідтримку (через форму зворотного зв'язку), якщо ваше замовлення вже відправлений, його відправлять за новою адресою повторно. Ви оплатите тільки поштові витрати. Ніяких штрафів немає.
Я отримав пошкоджену посилку або в моєму замовленні не вистачає товару. Що робити?
Будь ласка зв'яжіться з нами і ми постараємося врегулювати виниклі проблеми.
Якщо у вас осталічь питання зв'яжіться з нами.