Як доставляється замовлення?

Ви маєте можливість обрати один з трьох способів доставки товару:

                                                                                                                                                                               
Спосіб доставкиВартістьТермін доставки ОплатаОбласть доставкиВідстеження
1. ПоштоюБезкоштовно3 дні по Києву,
4-7 днів по Україні
ПісляплатоюВся Українатак
2. Кур'єром Безкоштовно 2 дніГотівкою кур'єру Тільки Київнемає
3. Кур'єрськими компаніями Гюнсел, Автолюкс, Нова Пошта Безкоштовно за умови 100% передоплати за товар. 1-2 дня 1) Поповнення пластикової карти Дельта Банку 2) Оплата через WebMoney Вся Україна немає

    • 1. Доставка УкрПоштою, бандероллю в будь-яку точку України, оплата здійснюється післяплатою (при отриманні на пошті).
    • 2. Доставка Кур'єром осуществлется тільки для жителів Києва, оплата кур'єру готівкою при отриманні.
    • 3. Доставка кур'єрськими компаніями Автолюкс, Гюнсел, Нова Пошта здійснюється тільки після 100% передоплати, яку можна здійснити або картою Дельтабанку або переказом через Webmoney.

    Конфіденційна доставка

    Всі препарати висилаються вам у непрозорому паперовому конверті без напису про вміст, з повітряною вставкою (для збереження таблеток). Співробітники пошти не зможуть дізнатися, що знаходиться в посилці.

    Кур'єр також не інформований про те що знаходиться в конверті, тому виниклі питання і побажання адресуйте службі підтримки через форму зворотного зв'язку на сайті - кур'єр не буде відповідати на ваші питання.

    Як здійснюється доставка Укрпоштою?

    • Якщо Ви вибрали доставку Укрпоштою, в цей або наступний день вам передзвонить наш консультант для підтвердження замовлення.
    • Вашому замовленню буде присвоєно індіфікатор який ви зможете знайти в своєму акаунті. За допомогою індіфікатор на сайті Укрпошти ви зможете відстежувати своє замовлення.
    • Замовлення йде 4-7 днів в залежності від вашого регіону. Після того як ваше замовлення прийде в поштове відділення, вам в поштову скриньку прийде повідомлення.
    • Заповніть повідомлення і з паспортом відправляйтеся на пошту, оплатіть квитанцію (сума замовлення + комісія за поштові послуги). Якщо протягом тижня повідомлення не надійде, зайдіть у ваше поштове відділення з паспортом і дізнайтеся чи немає посилки на ваше ім'я.
    • Якщо ви не хочете щоб повідомлення приходило на вашу поштову скриньку, ви можете в замовленні заповнити тільки місто і індекс, без адреси і вказати в коментарі що вам потрібно відправити замовлення до запитання.

    Сума
    Тариф
    До 500 грн.4%
    Понад 500 грн. до 1000 грн.2%
    Понад 1000 грн.1,2%
    Мінімальна плата10 грн.

    Як мені отримати посилку на Укрпошті?

    Оплата замовлення здійснюється післяплатою, при отриманні на пошті. Бандероль приходить в поштове відділення, індекс якого ви вказали.

    Після того як посилка прийшла, вам на поштову скриньку відправляють повідомлення. Ви заповнюєте свої дані на бланку, приходьте з паспортом на пошту, оплачуєте квитанцію (сума вашого замовлення плюс 4% від загальної суми за поштові послуги) і забираєте посилку.

    Увага: Зберігання посилки понад 5 робочих днів після надходження відправлення обійдеться вам в 3,10 грн за кожен день, але не більше 15,50 грн (без ПДВ) за весь термін зберігання, день видачі посилки не враховується. Іншими словами, зберігання на пошті протягом 30 днів обійдеться одержувачу в 18,60 грн. Поштові відправлення зберігаються на пошті протягом 30 днів.

    Якщо ви не хочете щоб повідомлення приходило на вашу поштову скриньку. Ви можете не вказувати свою домашню адресу, а вказати лише місто, ПІБ та Індекс поштового відділення. Тоді ми відправимо ваше замовлення "до запитання".

    Як довго триває замовлення?

    Доставка посилок через Укрпошту займає: 3 дні по Києву і 5-7 днів по Україні.

    Доставка по Києву здійснюється міської курьерсой службою і відбувається на наступний день після замовлення. Ви розраховуєтесь з кур'єром готівкою. Кур'єрська доставка по м. Києву працює щодня з 9:00 до 18:00, крім суботи та неділі.

    Доставка посилок через компанії Гюнсел, Автолюкс і Нова Пошта займає 1-2 дні.

    Що робити якщо я помилився при введенні адреси?

    Якщо ви неправильно ввели адресу або інші дані, терміново напишіть в техпідтримку (через форму зворотного зв'язку), якщо ваше замовлення вже відправлений, його відправлять за новою адресою повторно. Ви оплатите тільки поштові витрати. Ніяких штрафів немає.

    Я отримав пошкоджену посилку або в моєму замовленні не вистачає товару. Що робити?

    Будь ласка зв'яжіться з нами і ми постараємося врегулювати виниклі проблеми.

    Якщо у вас осталічь питання зв'яжіться з нами.